Bleskový dotazník

06.02.2009 15:33

Kdo jsem? Co jsem? Ptám se já, já také odpovím. Alespoň částečně...

Barvy - červená, černá, zelená

Náboženství - jsem křesťanka, ale na pochybách...

Jídlo - pizza, sladkosti, čokoláda

Pití - čaj, voda, víno

Předměty - dějepis, jazyky

Sport - jízda na koni, bruslení, plavání

Nástroj - klavír, trochu kytara

Knihy - Tolkien, Rowlingová, Mourois

Filmy - Pán Prstenů, The Story of Joan of Arc, Drž Hubu!...nejsem vybíravá...moc...

Seriály - Dr. House, Útěk z Vězení, Ztraceni - jednoznačně :-)

Hudba - Rock, Metal, Klasika

Skupiny - Nightwish, Coldplay, The Killers, Support Lesbiens...

Zpěváci/čky - Amy Winehouse, Markéta Irglová, Enya...

Osůbka - rozpolcená, složitá, zasněná, rozporuplná,...

BE CONTINUED...

 

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode